Dragi prieteni,va multumim ca ati facut posibile,pana in prezent,plecarile mele in Spania pentru controale ,R.M.N.Nu v-am putut scrie mai repede ca am fost si eu si fratiorii mei bolnavi si am stat mai mult pe la usile spitalelor pe rind cite unul,acum ca suntem bine si am inceput sa merg la scoala va rog sa ma scuzati de intirzierea publicarii anuntului care vi-l scriu acum. Pe data de 15.02.2013 am avut controlul in urma R.M.N-ului facut anterior si tin sa va anunt ca inimioara mea merge bine cu tratamentul pe care il primesc din Spania de la spital.In legatura cu medicamentul primit de la spitalul Fundeni {gratuit}numit Tracller.125mg,medicul Spaniol n-ea interzis administrarea lui,totodata tinem s-ai multumim pe aceasta cale D-nei.doctor Gheorghiu de la spitalul Fundeni care a facut posibila obtinerea medicamentului gratuit. Cu acest prilej va anunt ca avem o programare la cateterism pe data de 15.04.2013 dupa care voi fi operata sper pentru ultima oara. Va multumesc din inima pentru tot ce ati facut pentru mine si sper ca nu va-ti suparat ca nu am avut timp sa public mai repede anuntul,si sper ca ma veti sustine si in continuare. CU DRAG NIKI
Photo: Dragi prieteni,va multumim ca ati facut posibile,pana in prezent,plecarile mele in Spania pentru controale ,R.M.N.Nu v-am putut scrie mai repede ca am fost si eu si fratiorii mei bolnavi si am stat mai mult pe la usile spitalelor pe rind cite unul,acum ca suntem bine si am inceput sa merg la scoala va rog sa ma scuzati de intirzierea publicarii anuntului care vi-l scriu acum.                                               Pe data de 15.02.2013 am avut controlul in urma R.M.N-ului facut anterior si tin sa va anunt ca inimioara mea merge bine cu tratamentul pe care il primesc din Spania de la spital.In legatura cu medicamentul primit de la spitalul Fundeni {gratuit}numit Tracller.125mg,medicul Spaniol n-ea interzis administrarea lui,totodata tinem s-ai multumim pe aceasta cale D-nei.doctor Gheorghiu de la spitalul Fundeni care a facut posibila obtinerea medicamentului gratuit.                                                                       Cu acest prilej va anunt ca avem o programare la cateterism pe data de 15.04.2013 dupa care voi fi operata sper pentru ultima oara.     Va multumesc din inima pentru tot ce ati facut pentru mine si sper ca nu va-ti suparat ca nu am avut timp sa public mai repede anuntul,si sper ca ma veti sustine si in continuare.  CU DRAG NIKI
5 gânduri despre „

  1. As putea sa ma interesez daca doriti la Spitalul de copii din Seattle, Wa, pt Nikki. Dar am avea nevoie de diagnosticul doctorilor Si Mai Multe informatii

  2. ofer ospitalitate in italia daca vreti sa veniti aici pt un control macar..si va garantez ca nu o sa regretati la spitalul Bambino Gèsù in Roma!!! am trecut si eu prin asa ceva..cu o singura operatie baietelul meu acum sta bine ! Lacramioara Dobre

  3. ingeras mic si frumos me rog la dumnezeu sa te faca bn sa fii sanatoasa sa cresti mare si sa fii fericita sa nu mai cunosti suferinta suflet micut si drag lupta in continuare si ai sa vezi ca ai sa te faci bn te pup ai grija de tn ingeras numai bn si multa sanatate iti doresc tie si la intreaga familie

    • Seamana foarte bn cu surioara mea mi se rupe inima ca ai probleme de sanatate ma bucur ca esti mai bine sa te faca Dumnezeu sanatoasa si sa te pastreze sanatoasa

Lasă un răspuns

