Buna,dragi prieteni! Imi cer scuze ca n-am mai postat nimic pana acum deoarece n-am avut probleme mari de sanatate,inimioara mea a mers bine,dar acum,din cauza ca mi-a expirat asigurarea medicala din Spania,nu mai primesc medicamentele gratuit de acolo si am ramas fara tratament.Medicamentul numit REVATIO 20 mg ,tratament pentru o luna, la noi costa 2.000 lei.Cine ma poate ajuta macar pe o perioada pana voi merge din nou in Spania. Am incercat prin casa de asigurari,dar nu ne-au dat nici un raspuns cu „scuza” ca nu e prescris de un medic din tara,si „mai bine ati face un drum de Bucuresti,poate acolo gasiti un spital,unde vi-l poate elibera”.La noi,la Botosani,nu exista cardiolog pediatru. Va rog din suflet cine ne poate ajuta cu medicamentul ori vre-o informatie,sa ne anunte. Tin sa va anunt ca eu am inceput scoala cu bine,ceea ce le doresc si copilasilor D-voastra,sunt in clasa |,stiu sa citesc,mai incet,dar stiu si imi place.Acum sunt un pic racita si nu merg la scoala,dar de-abia astept sa ma intorc si astept cu nerabdare programarea mea pentru Spania sa ma pot face odata bine,ca sa Va scriu doar multumiri si vorbe de bine.Pana atunci Va doresc multa sanatate si sunt sigura ca ma veti sustine asa cum a-ti facut-o de fiecare data.Va pup si Va imbratisez cu drag Nicol.

11 gânduri despre „

  1. Felicitari pentru felul in care ati luptat pentru fetita voastra. Sunteti un exemplu si un model pentru mine, care am de-asemenea o fetita. Cu siguranta Nicol si fratii ei au un viitor luminos in fata. Mult curaj si in continuare! Nu mai e mult si veti lasa in urma tot ce a fost rau.

  2. Scumpa mea, exista un „program national pentru bolnavii de hipertensiune pulmonara”, Spitalul CC iliescu din bucuresti si Marius Nasta, fost Filaret au acest program. prin intermediul acestui program statul iti ofera gratuit atat Revatio cat si Tracleer-ul (bosentan) trebuie doar sa fi consultata de unul dintre medicii de la oricare dintre aceste spitale si sa soliciti sa fi pusa pe lista de asteptare pentru acest program. Cat despre asigurarea medicala expirata pt Romania, trebuie doar sa platesti asigurarea minima pe ultimele sase luni si poti beneficia de asigurare de sanatate. Sper ca-ti vor fi de ajutor informatiile!! Multa sanatate!!!

  3. Scrieti undeva un numar de cont, nici eu nu-l gasesc. Felicitari si din partea dv, stiu ca e greu, dar sa nu incetati niciodata sa credeti ca Nicol se va face bine. Nu sa sperati ci sa fiti siguri! Mult succes! Astept un raspuns pe facebook.com/allynn1977 sau la alin.antonoiu@hotmail.com

  4. Buna seara!
    Multa sanatate din tot sufletul.Am depus 200 ron,sper sa o mai pot face si luna viitoare.Va rog cand aveti timp,confirmati primirea.
    Sper din tot sufletul sa rezolvati!

Lasă un răspuns

