IMG00173-20140527-1756

Dragi prieteni ieri 26.05.2014 am primit telefon de la spitalul din Madrid urmand ca in data de 29.05,2014 sa fiu in sala de operatii,dar cu parere de rau sunt internata la spital de 10 zile si culmea dupa a-9-a zi de tratament intravenos cu antibiotic am facut febraasa ca va trebui sa mai astept cel putin 3 saptamani dupa tratament sa pot merge la operatie.Sper ca pina la sfarsitul lunii viitoare sa reusesc sa ajung sa pot fi operata si sa ma fac bine.Imi cer mii de scuze ca nu am mai postat nimic de foarte multa vreme,dar promit ca voi anunta de indata orice pas pe care il voi face deacum inainte.Va multumesc de intelegere si de sustinerea dumneavoastra,si sper ca ma veti sustine in continuare,eu va doresc multa samatate si implinirea tuturor viselor.Cu drag Niki.

Lasă un răspuns

